Çağrı Merkezi Hizmetlerinin Öncü Kuruluşlarından AssisTT Firmasına Teknik Gezi Düzenlendi.


     2 Aralık ve 5 Aralık 2016 tarihlerinde; Meslek Yüksekokulumuz Çağrı Merkezi Hizmetleri  programı öğrencileri ve öğretim görevlilerinin katıldığı ; Çağrı Merkezi Hizmetleri mesleği açısından öncü, aktif ve saygın bir kurum olan Türk Telekom Grup şirketi AssisTT ‘in Karaman birimine teknik gezi düzenlendi.

       AssisTT,  kurumu çalışanlarından İnsan Kaynakları Uzmanı Selman GÜRER ve kurumun Takım Liderlerinden Dilek ÖZ; verdiği çağrı merkezi hizmetlerinin yanında müşterilerinin satış ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yönelik veri üreterek  sosyal medya yönetimi, mailing gibi birçok alanda müşterilerine daha fazlasını sunan bir firma olarak birikimlerini ve tecrübelerini öğrencilerimizle paylaştı.

      Öğrencilerimize bu alanın neler getirdiği, CV hazırlama teknikleri, kariyer plânlama anlamında gelecekteki yapıları hakkında bilgiler verildi. Her anlamda son derece verimli geçen etkinliğe öğrencilerimiz çok yoğun ilgi gösterdi.

     Teknik gezimiz; birebir çalışma ortamını görme fırsatını bulan öğrencilerimizin yaptıkları yararlı görüşmeler, sordukları sorulara aldıkları cevaplar ve çekilen hatıra fotoğraflarıyla son buldu.

.